報告ありがとうございます。32bit環境で落ちるとか考えてませんでした。。。
Thanks for the report. I was not aware that the code has 64bit dependency...

On Wed, Jun 22, 2011 at 18:45, Tomoyuki Chikanaga <nagachika00 / gmail.com> wrote:
> Yes, please apply it. :)

I modified it a little at r32211.

Martin, please add a test when you commit a gift patch. Thanks!

> I can't get this error on Ubuntu 10.4 with openssl(0.9.8k-7ubuntu).

Please file it.

Regards,
// NaHi