In message "[ruby-cvs:34848] Ruby:r27635 (trunk): * cont.c: apply FIBER_USE_NATIVE patch.  This patch improve"
    on May.06,2010 03:37:39, <ko1 / ruby-lang.org> wrote:
> ko1	2010-05-06 03:37:37 +0900 (Thu, 06 May 2010)
>
>   New Revision: 27635
>
>   http://svn.ruby-lang.org/cgi-bin/viewvc.cgi?view=rev&revision=27635
>
>   Log:
>     * cont.c: apply FIBER_USE_NATIVE patch.  This patch improve
>       Fiber context switching cost using system APIs.  Detail comments
> [...]

Win32 Fiberを無条件に使用することは受け入れられません。
速やかなrevertまたは代替手段の提供を要求します。

それでは。