# ruby-devだしMartin先生だから日本語でいいですよね。

In message "[ruby-dev:35214] [Ruby 1.9 - Feature #198] (Open) Publish transcode code generation code and tables"
    on Jun.24,2008 16:13:48, <redmine / ruby-lang.org> wrote:
> Should be assigned to myself (Martin D$(D+drst), but my name isn't available from the pulldown menu.

ruby 1.9プロジェクトにDeveloperとしてMartin先生を追加しました。
ご確認ください。

それでは。