In message "[ruby-cvs] ruby, ruby/lib, ruby/test/fileutils: * lib/fileutils.rb (fu_same?): check by inode instead of path name, to detect two hard links pointing to the same content."
|     * lib/fileutils.rb (fu_same?): check by inode instead of path name, to detect two hard links pointing to the same content.

遺憾ながら、MSVCRT.dllを利用するプラットフォームでは、
inoは常に0です...

それでは。
まにあわなかったか